Strona wykorzystuje pliki cookies w celu poprawy komfortu użytkowania i dostarczania treści. Niektóre są niezbędne do prawidłowego działania witryny, inne zaś są opcjonalne. Więcej informacji
1. Ogólne informacje
Ogóle warunki handlowe sformułowano zgodnie z przepisami o ochronie konsumentów, na podstawie
zaleceń Izby Gospodarczej Słowenii i międzynarodowych kodeksów dot. prowadzenia działalności w Internecie.
Administratorem sklepu internetowego www.futunatura.pl jest firma Be Healthy d.o.o., Ulica Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, NIP: SI71012966 (jesteśmy płatnikiem VAT), numer ewidencyjny: 7053029000 (dalej:
Sprzedawca) oferuje swoje produkty, a kupujący dokonują zakupu. Firma jest wpisana do rejestru sądowego w Kranju od 12.04.2106. Numer wpisu: 2016-15840.
2. Dostęp do informacji
Sprzedawca zobowiązuje się do udostępniania użytkownikom:
- informacji o tożsamości Sprzedawcy (przede wszystkim firma i siedziba spółki oraz numer rejestrowy);
- danych kontaktowych, w celu zapewnienia szybkiej i skutecznej komunikacji ze Sprzedawcą (adres poczty elektronicznej, numer telefonu itd.);
- informacji o zasadniczych cechach produktów lub usług dostępnych w ofercie sklepu internetowego, łącznie z usługami posprzedażowymi i gwarancją;
- informacji o dostępności produktów lub usług dostępnych w ofercie sklepu internetowego;
- informacji o sposobie i warunkach dostawy produktów lub realizacji usług, w szczególności o miejscu i terminie dostawy;
- informacji o metodach płatności;
- informacji o ograniczeniach czasowych oferty sklepu internetowego;
- informacji o terminie, w którym możliwe jest odstąpienie od umowy oraz o warunkach odstąpienia od tejże;
- informacji o możliwości zwrotu produktów oraz o ewentualnych kosztach dokonania tego zwrotu;
- informacji o procedurze reklamacyjnej i dane kontaktowe osoby odpowiedzialnej za kontakt z użytkownikami.
3. Oferta, termin dostawy i odbiór
Ze względu na specyfikę prowadzenia działalności gospodarczej za pośrednictwem Internetu, asortyment w sklepie internetowym często podlega zmianom i uzupełnianiu.
4. Metody płatności
Za zamówione produkty możesz zapłacić na kilka sposobów (wybierz przy podawaniu danych do składania zamówienia):
* Płatność przy odbiorze (za pobraniem)
* Płatność kartą kredytową
* Płatność za pomocą systemu PayPal
Za produkty opłacane przy odbiorze towaru (wybór Płatności przy odbiorze) kupujący płaci po cenach obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
Jeśli chcesz zrobić niespodziankę bliskiej osobie prezentem lub zapłacić przelewem bankowym, możesz wybrać sposób płatności "Przelew bankowy" i w zamówieniu i wpisać inny adres dostawy lub inną prośbę.
Płacąc przelewem oszczędzasz 2,5 zł, co stanowi koszt przelewu w przypadku płatności przy odbiorze. Jeśli złożysz zamówienie z płatnością przy odbiorze, doliczymy dodatkowe 2,5 zł, czyli koszt przelewu, którym obciąży nas firma kurierska.
5. Ceny
Cena internetowa dotyczy wszystkich zarejestrowanych użytkowników sklepu internetowego. Możliwe są dopłaty do ceny internetowej, w zależności od wybranej metody płatności (patrz punkt 4.).
Wszystkie ceny w sklepie internetowym podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. Wszystkie ceny w sklepie internetowym są cenami produktów i nie zawierają kosztów dostawy (patrz pkt 3 i 10).
RABATY - Rabaty nie sumują się, z wyjątkiem określonych w promocji.
6. Procedura zakupu
Wybór produktu
Nie musisz się rejestrować, aby dokonać zakupu w naszym sklepie internetowym. Na stronie obok produktów znajdują się przyciski „Dodaj do koszyka”. Kliknij przycisk, aby dodać produkt do koszyka.
Usuwanie produktu z koszyka
Jeśli kupujący chce usunąć określony produkt z koszyka, musi kliknąć link „Opróżnij koszyk” znajdujący się w prawym górnym rogu strony internetowej.
Złożenie zamówienia
Kupujący finalizuje swoje zamówienie, klikając przycisk „Zamów” znajdujący się po prawej stronie na górze strony i wprowadzając wszystkie wymagane dane (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail) w formularzu na stronie internetowej. Kupujący finalizuje zamówienie, klikając przycisk „Sfinalizuj zamówienie”. Gdy zamówienie zostanie pomyślnie złożone, kupujący otrzyma zwrotną wiadomość e-mail.
7. Umowa kupna-sprzedaży
Sprzedawca wystawia fakturę (na piśmie) użytkownikowi, który kupuje produkt w sklepie internetowym, z wyszczególnieniem kosztów i informacją dot. Prawa do odstąpienia od zakupu poprzez zwrot zakupionego produktu, jeśli jest to konieczne i możliwe. Umowa kupna-sprzedaży w postaci zamówienia jest przechowywana w formie elektronicznej na serwerze Administratora i jest dostępna dla użytkownika (kupującego) w dowolnym momencie w jego profilu użytkownika. Umowa kupna-sprzedaży sporządzona jest w języku słoweńskim.
Zawarcie umowy kupna-sprzedaży między Sprzedawcą i użytkownikiem (kupującym) następuje w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę. Od tego momentu wszystkie ceny i inne warunki zakupu są ustalone i obowiązują zarówno Sprzedawcę, jak i użytkownika (kupującego).
8. Prawo do odstąpienia od zakupu, zwrot produktów, reklamacja, wady produktu
Konsument ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania towaru powiadomić firmę o odstąpieniu od umowy bez konieczności podawania przyczyny swojej decyzji. Konsument zobowiązany jest pokryć jedynie koszty zwrotu produktu. Termin odstąpienia od umowy zaczyna biec z dniem otrzymania towaru przez konsumenta. Odstąpienie uznaje się za wiążące, jeżeli zostało wysłane z zachowaniem tego terminu.
W przypadku odstąpienia od umowy firma niezwłocznie i nie później niż 14 dni od chwili otrzymania zawiadomienia (zawiadomienie można wysłać pocztą tradycyjną lub na nasz adres e-mail: info@futunatura.pl) o odstąpieniu od umowy zwraca wszystkie otrzymane płatności.
Firma zwraca konsumentowi otrzymane płatności przy użyciu takiego samego środka płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zażądał skorzystania z innego środka płatności i jeżeli konsument nie ponosi w związku z tym żadnych kosztów.
Konsument nie może żądać zwrotu poniesionych dodatkowych kosztów, jeżeli sam zdecydował się na
inny rodzaj przesyłki niż najtańsza standardowa przesyłka oferowana przez firmę.
W przypadku umów sprzedaży firma może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności do czasu otrzymania zwrotu towaru lub dostarczenia przez konsumenta dowodu odesłania towaru, chyba że firma oferuje możliwość osobistego odbioru zwracanego towaru.
Jeżeli konsument otrzymał już towar i odstępuje od umowy, zwraca go lub przekazuje firmie lub osobie upoważnionej przez firmę do odbioru towaru niezwłocznie lub najpóźniej w terminie 14 dni od dnia wysłania zawiadomienia. Towar uznaje się za zwrócony w terminie, jeżeli konsument odesłał go przed upływem 14 dniowego terminu na zwrot.
Klient odstępujący od umowy ponosi tylko koszty zwrotu towaru.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Konsument nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie wartości towaru, jeżeli firma nie poinformowała go o prawie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie z wymaganiami Ustawy o ochronie konsumentów.
Jeżeli w opisie produktu zaznaczono, że ze względu na charakter tego produktu nie można go zwrócić, konsument nie może zwrócić tego produktu.
Konsument nie ma możliwości odstąpienia od umowy dostawy towaru zapieczętowanego, który nie nadaje się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub higieny, jeżeli produkt został rozpakowany.
Jeżeli istnienie wady towaru lub nieprawidłowości w świadczeniu usługi nie jest sporne, firma zobowiązana jest jak najszybciej spełnić żądanie konsumenta, nie później jednak niż w ciągu ośmiu dni. W przypadku zakwestionowania istnienia wady towaru lub nieprawidłowości w świadczeniu usługi firma ma obowiązek odpowiedzieć na żądanie konsumenta w formie pisemnej nie później niż osiem dni po jego otrzymaniu.
Formularz zwrotu znajdziesz tutaj: Formularz odstąpienia od umowy >>
Sprzedawca zobowiązany jest do wydania konsumentowi towaru zgodnego z umową i odpowiada za
wady realizacji swojego obowiązku.
Kupujący musi zawiadomić Sprzedawcę i dostarczyć dokładny opis wady wraz z formularzem reklamacyjnym dostępnym info@futunatura.pl. Kupujący zobowiązany jest umożliwić sprzedawcy kontrolę produktu posiadającego wadę.
Wada jest fizyczna jeśli:
1. przedmiot nie posiada właściwości niezbędnych do jego normalnego użytkowania bądź obrotu nim;
2. przedmiot nie posiada właściwości niezbędnych do spełniania szczególnych celów, do których został zakupiony, a które były lub powinny być znane sprzedającemu;
3. przedmiot nie posiada właściwości i cech, które były mu przypisywane, wyraźnie lub w sposób dorozumiany;
4. sprzedający wydał przedmiot, który nie odpowiada wzorowi lub modelowi, chyba że wzór lub model został pokazany wyłącznie w celach informacyjnych.
Przydatność towaru do normalnego użytkowania oceniana jest w porównaniu ze zwykłymi towarami tego samego rodzaju oraz z uwzględnieniem wszelkich oświadczeń sprzedawcy o właściwościach towaru składanych przez sprzedawcę lub producenta, w szczególności poprzez reklamę, prezentację towaru lub wskazaniami umieszczonymi na samym towarze.
Konsument może skorzystać z rękojmi, jeżeli powiadomi Sprzedawcę o wadzie w ciągu dwóch miesięcy od dnia ujawnienia wady.
Zgłoszenie wady wiąże się z koniecznością dokładnego opisania wady i umożliwienia Sprzedawcy sprawdzenia produktu
.
Sprzedawca nie odpowiada za wady produktu, które zostaną ujawnione po upływie dwóch lat
od przekazania produktu.
Jeżeli przedmiotem umowy między Sprzedawcą a konsumentem jest produkt używany, Sprzedawca nie odpowiada za wady produktu, które zostaną ujawnione po upływie roku od przekazania produktu
Kwestie odpowiedzialności za wady produktu rozstrzyga się na podstawie przepisów ustawy dot. zobowiązań,
chyba że ustawa ta stanowi inaczej.
9. Dostawa
Produkty zostaną dostarczone w ciągu 3 do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, jeśli produkt jest dostępny na magazynie.
Koszt wysłania przesyłki:
InPost: 14,99 zł
InPost - dostawa do punktu odbioru: 14,99 zł
GLS: 14,99 zł
CZAS DOSTAWY: w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. W innym wypadku poinformujemy Cię o tym.
Zamówienia można również składać pod numerem telefonu +48 22 153 03 04 lub mailowo: info@futunatura.pl.
10. Polityka prywatności
Dokonując zakupu, kupujący wyraża zgodę na sporadyczne otrzymywanie informacji o nowościach firmy za pośrednictwem adresu e-mail, aplikacji Viber, aplikacji WhatsApp lub wiadomości SMS.
Firma będzie przechowywać dane konsumenta do odwołania. Kupujący może uzyskać dostęp do umowy, kontaktując się z dostawcą. W przypadku zamówienia przez klienta bezpłatnego e-booka na naszej stronie, zastrzegamy sobie prawo do zachowania jego adresu e-mail w celu przesyłania wiadomości e-mail.
Jeśli chcesz zrezygnować z otrzymywania powiadomień w celach promocyjnych, możesz napisać do nas na adres info@futunatura.pl lub zadzwonić pod numer +48 22 153 03 04. Postaramy się jak najszybciej spełnić Twoją prośbę.
Jeśli chcesz całkowicie usunąć wszystkie swoje dane, możesz to zrobić klikając w link: https://www.futunatura.pl/index.php?route=module/isenselabs_gdpr/deletion_request, gdzie następnie wpiszesz swój adres e-mail, na który zostanie przesłany link umożliwiający ostateczne usunięcie wszystkich danych.
11. Opinie użytkowników i oceny produktów
Opinie, komentarze i oceny produktów wystawiane przez użytkowników lub odwiedzających są częścią funkcjonalności sklepu internetowego i przeznaczone są dla społeczności użytkowników.
Sprzedawca i Administrator nie ponoszą odpowiedzialności za treść opinii, komentarzy i ocen produktów wystawionych przez użytkowników lub odwiedzających. Administrator sprawdza opinie, komentarze i oceny przed publikacją i odrzuca te, które zawierają informacje nieprawdziwe, wprowadzające w błąd, obraźliwe, obsceniczne lub takie, które w ocenie Administratora nie przynoszą korzyści innym użytkownikom lub odwiedzającym sklep internetowy. Sprzedający i Administrator nie ponoszą odpowiedzialności za informacje zawarte w opiniach, komentarzach i ocenach oraz zrzekają się jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść.
Przesyłając opinię, komentarz lub ocenę, użytkownik lub odwiedzający akceptuje warunki użytkowania,
a Administrator zezwala na publikację części lub całego tekstu we wszystkich mediach elektronicznych i innych mediach.
Administrator ma prawo do bezterminowego wykorzystywania treści opinii, komentarza lub oceny w dowolnym celu,
który leży w jego interesie biznesowym, w tym do publikacji w reklamach lub innych komunikatach marketingowych. Autor opinii, komentarza lub oceny oświadcza i gwarantuje, iż jest właścicielem majątkowych i osobistych praw autorskich do przesłanych opinii, komentarzy lub ocen oraz że przenosi te prawa na Administratora nieodpłatnie, niewyłącznie i bezterminowo.
12. Odpowiedzialność
Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby informacje publikowane w sklepie internetowym były aktualne i poprawne, jednak cechy produktów, czas dostawy lub ceny mogą ulec tak szybkiej zmianie, że Administrator nie zdąży poprawić informacji publikowanych w sklepie internetowym w odpowiednim czasie. W takim przypadku Administrator lub Sprzedawca poinformuje użytkownika (kupującego) o zmianach i umożliwi mu odstąpienie od zamówienia lub jego zmianę (patrz pkt 5.).
Od momentu nadania przesyłki z zamówionymi produktami Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności
za przypadki fizycznego uszkodzenia, zniszczenia lub utraty przesyłki, a także za ubytek zawartości przesyłki
lub jej otwarcie. W wymienionych przypadkach użytkownik (kupujący) musi złożyć reklamację na Poczcie Słowenii lub w DPD. W przypadku uszkodzenia przesyłki użytkownik robi to poprzez przyniesienie przesyłki do najbliższej placówki pocztowej, punktu kontaktowego DPD, w stanie, w jakim ją otrzymał, niczego nie dodając ani nie usuwając oraz wypełnia protokół reklamacyjny. Sprzedawca we współpracy z Pocztą Słowenii lub DPD dołożą wszelkich starań, by reklamacja została rozwiązana w możliwie najkrótszym czasie.
13. Reklamacje, spory i stosowanie prawa
Sprzedawca przestrzega obowiązujących przepisów dotyczących ochrony konsumentów. Sprzedawca posiada
skuteczny system obsługi reklamacji oraz wyznaczoną osobę, z którą użytkownik (kupujący) może kontaktować się
drogą mailową w razie problemów. W razie problemów użytkownik (kupujący) może zwrócić się o pomoc do info@futunatura.pl. Użytkownik (kupujący) może przesłać reklamację na adres e-mail info@futunatura.pl. Procedura rozpatrywania reklamacji jest tajna.
Sprzedawca w ciągu trzech dni roboczych potwierdzi przyjęcie reklamacji i poinformuje użytkownika (kupującego) o terminie jej rozpatrzenia. Użytkownik będzie na bieżąco informowany o przebiegu procedury reklamacyjnej. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, by rozwiązać spór polubownie. Jeżeli polubowne rozstrzygnięcie nie będzie możliwe, sądem właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów między Sprzedawcą i użytkownikiem (kupującym) jest sąd w Lublanie. Sprzedawca i użytkownik (kupujący), jako uczestnicy handlu za pośrednictwem mediów elektronicznych, wzajemnie uznają wiążący charakter wiadomości elektronicznych.
Do niniejszych Ogólnych warunków handlowych oraz do wszelkich sporów pomiędzy Administratorem, Sprzedawcą i użytkownikiem (kupującym) ma zastosowanie słoweńskie prawo materialne i procesowe, przy czym nie stosują się przepisy międzynarodowego prawa prywatnego, które odnoszą się do stosowania jakiegokolwiek innego prawa.
Do wszelkich stosunków oraz praw i obowiązków nieuregulowanych niniejszymi Ogólnymi warunkami
stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu zobowiązań, Ustawy o handlu elektronicznym, Ustawy o ochronie danych osobowych i Ustawy o ochronie konsumentów.
14. Oświadczenie o odpowiedzialności
Informacje o produktach i inne porady na tej stronie nie zastępują odpowiedniej pomocy medycznej w przypadku problemów zdrowotnych i nie mogą być traktowane jako informacje dotyczące zapobiegania chorobom. Produkty i oświadczenia dotyczące poszczególnych produktów umieszczone na tej stronie internetowej nie zostały poddane ocenie przez instytucje rządowe i nie mają na celu diagnozowania, leczenia ani zapobiegania chorobom. Treści zamieszczone na stronie mają charakter wyłącznie informacyjny i nie mogą być traktowane jako porada lekarska. Jeśli zażywasz jakiekolwiek leki lub inne suplementy diety lub jeżeli podejrzewasz u siebie jakiekolwiek problemy zdrowotne, przed zastosowaniem naszych produktów skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą. Przed użyciem skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, którzy udzielą Ci informacji dotyczących stosowania, ryzyka i działań niepożądanych. Odradzamy stosowanie produktów kobietom w ciąży i karmiącym, jak również dzieciom i osobom z problemami zdrowotnymi. Przed użyciem skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
Oświadczenia dotyczące poszczególnych produktów superfoods i suplementów diety mają charakter wyłącznie informacyjny i nie zostały potwierdzone przez Europejski Instytut Bezpieczeństwa Żywności (EFSA).
Wszystkie treści, zarówno na stronie internetowej, jak i wykorzystywane w reklamach internetowych, zostały przygotowane przez Administratora. Sprzedawca nie ponosi za nie odpowiedzialności.
15. Włącz myślenie, zażądaj rachunku
Sprzedawca zobowiązany jest do wystawienia rachunku i przekazania go kupującemu. Kupujący musi odebrać rachunek i zachować go bezpośrednio po opuszczeniu sklepu.
16. Zmiany ogólnych warunków handlowych
W przypadku zmiany przepisów dotyczących funkcjonowania sklepów internetowych, ochrony danych
oraz innych obszarów związanych z działalnością sklepu internetowego Administratora, a także w przypadku zmiany własnej polityki biznesowej, Sprzedawca może zmienić i/lub uzupełnić niniejsze Ogólne Warunki, o czym w odpowiedni sposób poinformuje użytkowników, na przykład za pośrednictwem strony internetowej. Każdorazowe zmiany i/lub uzupełnienia Ogólnych warunków handlowych wchodzą w życie i zaczynają obowiązywać osiem dni po opublikowaniu zmian i/lub uzupełnień. Jeżeli wprowadzenie zmiany i/lub uzupełnienie Ogólnych warunków jest konieczne do zachowania zgodności z obowiązującymi przepisami, zmiany te mogą wyjątkowo wejść w życie i zacząć obowiązywać w krótszym czasie.
Użytkownik, który nie zgadza się ze zmianami i/lub uzupełnieniami niniejszych Ogólnych Warunków, musi anulować
swoją rejestrację w ciągu ośmiu dni od opublikowania zawiadomienia o zmianie i/lub uzupełnieniu Ogólnych Warunków, w przeciwnym razie, po wygaśnięciu tego okresu, uznaje się niepodważalnie, że użytkownik
akceptuje zmiany i/lub uzupełnienia Ogólnych Warunków. Użytkownik anuluje rejestrację, wysyłając pisemne oświadczenie na adres e-mail: info@futunatura.pl zgłoś anulowanie rejestracji.
17. Kredyt
WARUNKI KORZYSTANIA: Warunkiem skorzystania z kredytu jest bycie zarejestrowanym podczas składania następnego zamówienia. Kredyt można zrealizować wyłącznie przy kolejnym zamówieniu i wyłącznie jeden raz. Kredytu nie można wymienić na gotówkę lub jakąkolwiek inną formę pieniężną. Kredyt można wykorzystać wyłącznie jako odliczenie od następnego zakupu.
Ostateczna kwota kredytu obliczana jest przy kasie i wynosi 3% wartości produktów bez VAT. Kredyt widoczny przy produkcie obliczono na podstawie ceny 1 sztuki.
18. Kupony rabatowe i kody kuponów rabatowych
Raz na jakiś czas Sprzedawca publikuje kod rabatowy, z którego kupujący może skorzystać podczas składania zamówienia. Kupon rabatowy umożliwia kupującemu uzyskanie rabatu na cały zakup lub na poszczególne produkty. Przy jednym zamówieniu możliwe jest zrealizowanie tylko jednego kuponu rabatowego. Rabaty nie podlegają łączeniu.
19. Pozasądowe rozstrzyganie sporów konsumenckich
Zgodnie z normami prawnymi Be Healthy d.o.o. nie uznaje żadnego pozasądowego podmiotu zajmującego
się rozstrzyganiem sporów konsumenckich jako właściwy do rozstrzygnięcia sporu konsumenckiego, który konsument mógłby wszcząć zgodnie z Ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
Firma Be Healthy d.o.o., która jako dostawca towarów i usług umożliwia zakupy online na terytorium Republiki Słowenii, na swojej stronie internetowej publikuje link do platformy internetowego rozstrzygania sporów konsumenckich (SRPS). Platforma jest dostępna tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Powyższa regulacja wynika z Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2016/2004 i dyrektywy 2009/22/WE.
Ogólne warunki handlowe zostały zaakceptowane przez Sprzedawcę w Kranju w dniu 15 lutego 2016 r. i zaktualizowane w dniu 24 lutego 2021 r.
Życzymy Państwu samych przyjemnych doświadczeń i satysfakcjonujących zakupów w naszym sklepie internetowym!
Poniedziałek - czwartek: 8.00 - 16.00
Piątek: 8.00 - 14.00
Możliwość opłaty kartą. Bezpieczeństwo danych osobowych zapewnia kodowanie SSl.
Możliwość opłaty kartą. Bezpieczeństwo danych osobowych zapewnia kodowanie SSl.