W jednym miejscu zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania naszych klientów. Możesz szukać odpowiedzi w następujących sekcjach:
ZAMAWIANIE: Jak mogę zamówić produkty?
Istnieje kilka sposobów robienia zakupów w FutuNatura. Najpopularniejszym sposobem jest robienie zakupów przez internet. W takim przypadku dodajesz żądane produkty do koszyka. Dostęp do koszyka można uzyskać, klikając przycisk „Koszyk” w prawym górnym rogu strony. Gdy wszystkie wybrane produkty masz już w koszyku, kontynuuj zakupy klikając w przycisk „do kasy”, gdzie podajesz dane do wysyłki oraz wybierasz sposób płatności i dostawy. Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych informacji kliknij przycisk „złóż zamówienie”. Jeśli zamówienie zostanie pomyślnie złożone, na stronie pojawi się komunikat „Dziękujemy za zamówienie!”.
Zamówienie możesz również złożyć telefonicznie pod numerem +48 22 153 03 04, gdzie nasi konsultanci odnotują Twoje zamówienie i udzielą wszelkich niezbędnych informacji. Ceny i korzyści przy zamawianiu przez telefon są takie same jak przy zamawianiu przez Internet. Jeśli masz kod rabatowy, powiedz o tym konsultantowi.
Możesz również złożyć zamówienie przez SMS, e-mail info@futunatura.pl lub wiadomość na FB. W wiadomości podaj jak najdokładniej nazwy produktów, które zamawiasz, a także swoje dane do dostawy paczki i sposób płatności. Nasi konsultanci nagrają zamówienie i prześlą Ci potwierdzenie otrzymanej wiadomości. Ceny i korzyści dla tej metody zamawiania są takie same jak przy zamawianiu online. Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w wiadomości.
KOSZYK: Jak mogę zmienić ilość produktów w koszyku lub je usunąć?
Podczas zakupów online dostęp do koszyka uzyskuje się, klikając przycisk „Koszyk” w prawym górnym rogu strony. Możesz zmienić ilość, wprowadzając inną liczbę lub klikając + lub – na ilości. Usuń produkt z koszyka, klikając przycisk X (usuń) po prawej stronie.
PROBLEMY ZE SKŁADANIEM ZAMÓWIENIA ONLINE: Co mogę zrobić, jeśli kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie” nie kończy zakupu?
Najpierw sprawdź, czy w kasie podałeś wszystkie niezbędne informacje do zamówienia. Sprawdź, czy któreś z pól zmieniło kolor na czerwony i odpowiednio je uzupełnij. Sprawdź również, czy zaznaczyłeś, że zgadzasz się z warunkami handlowymi przed złożeniem zamówienia.
Jeśli po złożeniu zamówienia nie sfinalizuje zakupu, ale strona długo się ładuje, najprawdopodobniej zamówienie nie zostanie pomyślnie złożone. Najczęściej dzieje się tak przy płatności kartą kredytową. W takim przypadku radzimy przerwać pobieranie i spróbować dokonać zakupu później, zrobić to z innego urządzenia lub wybrać inną metodę płatności.
Jeśli nie możesz rozwiązać problemu, możesz również zadzwonić do naszych konsultantów pod numer +48 22 153 03 04 lub napisać do nas na adres info@futunatura.pl.
ADRES DOSTAWY: Czy przy zamówieniu mogę podać inny adres dostawy?
Podczas składania zamówienia możesz podać inny adres dostawy niż adres płatnika. Wpisując poniższe informacje, zaznacz „Wyślij na inny adres”. Poniżej pojawi się nowe okno „Informacje o odbiorcy”, w którym należy wpisać adres dostawy.
ANULOWANIE ZAMÓWIENIA: Jak mogę anulować zamówienie?
Jeśli chcesz anulować zamówienie, możesz to zrobić, klikając link „Chcesz anulować zamówienie”, który znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem, którą otrzymasz podczas składania zamówienia.
Możesz również anulować zamówienie, dzwoniąc pod numer +48 22 153 03 04 lub wysyłając e-mail na adres info@futunatura.pl. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o anulowaniu, ponieważ tylko w ten sposób możemy na czas zapobiec dodatkowym niepotrzebnym kosztom wysyłki.
ANULOWANIE JUŻ WYSŁANEJ PACZKI: Jak mogę anulować zamówienie, które zostało już wysłane?
Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o anulowaniu, ponieważ tylko w ten sposób możemy zapobiec dodatkowym niepotrzebnym kosztom wysyłki na czas. Jeśli paczka została już wysłana, zwykle nie możemy anulować wysyłki, więc najprawdopodobniej przesyłka dotrze na Twój adres dostawy. Jeśli nie chcesz paczki, odmów jej przyjęcia od dostawcy, a zostanie ona zwrócona na nasz adres.
ZMIANA ZAMÓWIENIA: Jak mogę zmienić produkty już złożonego zamówienia?
Możesz zmienić swoje zamówienie na kilka sposobów:
1. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane i jeszcze za nie nie zapłaciłeś, anuluj je i złóż ponownie.
2. Podczas składania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem na adres e-mail, w którym możesz znaleźć i kliknąć w link „Chcesz zmienić zamówienie?” i wprowadź zmianę.
3. Możesz również powiadomić nas o zmianie, dzwoniąc pod numer +48 22 153 03 04 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres info@futunatura.pl.
Jeśli paczka została już wysłana (po godzinie 9:00), zmiana nie jest już możliwa i zwykle nie możemy anulować wysyłki.
ZMIANA DANYCH DOSTAWY: W jaki sposób mogę zmienić dane do dostawy już złożonego zamówienia?
Możesz zmienić informacje o dostawie, pisząc do nas o zmianie w wiadomości przesłanej w odpowiedzi na potwierdzenie zamówienia otrzymane z adresu info@futunatura.pl. Możesz również zmienić informacje o dostawie, dzwoniąc pod numer +48 22 153 03 04 lub wysyłając e-mail na adres info@futunatura.pl. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zmianie danych, gdyż tylko w ten sposób będziemy mogli zmienić dotychczasowe dane. Jeśli paczka została już wysłana (po godzinie 9:00), zmiana nie jest już możliwa i zwykle nie możemy już anulować wysyłki.
ZMIANA METODY PŁATNOŚCI: Jak mogę zmienić metodę płatności za złożone już zamówienie?
Najłatwiejszym sposobem zmiany metody płatności jest anulowanie istniejącego zamówienia (jeśli nie zostało jeszcze wysłane lub opłacone) i ponowne złożenie nowego zamówienia. Możesz również zmienić metodę płatności, powiadamiając nas o zmianie, dzwoniąc pod numer +48 22 153 03 04 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres info@futunatura.pl. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zmianie metody płatności, ponieważ tylko w ten sposób będziemy mogli zmienić dotychczasowe zamówienie. Jeśli wybrałeś płatność za pobraniem, a przesyłka została już wysłana (po godzinie 9:00), zmiana nie jest już możliwa i zwykle nie możemy już anulować przesyłki.
ZMIANA SPOSOBU DOSTAWY: Jak mogę zmienić sposób dostawy zamówienia, które zostało już złożone?
Najłatwiejszym sposobem zmiany sposobu dostawy jest anulowanie istniejącego zamówienia (jeśli nie zostało jeszcze wysłane lub opłacone) i ponowne złożenie nowego zamówienia. Możesz również zmienić metodę dostawy, informując nas o zmianie, dzwoniąc pod numer +48 22 153 03 04 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres info@futunatura.pl. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zmianie dostawy, gdyż tylko w ten sposób będziemy mogli zmienić dotychczasowe zamówienie. Jeśli paczka została już wysłana (po godzinie 9:00), zmiana nie jest już możliwa i zwykle nie możemy anulować wysyłki.
ZMIANA JUŻ OPŁACONEGO ZAMÓWIENIA: Jak mogę zmienić produkty w już opłaconym zamówieniu?
Możesz zmienić produkty w zamówieniu informując nas o zmianie telefonicznie +48 22 153 03 04 lub e-mailem info@futunatura.pl i uzgodnić z konsultantem dopłatę, kredyt lub zwrot różnicy w cenie zakupu, w zależności od kwoty i zmiany zleceń. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zmianie zamówienia, ponieważ tylko w ten sposób będziemy mogli zmienić istniejące zamówienie. Jeśli paczka została już wysłana (po godzinie 9:00), zmiana nie jest już możliwa i zwykle nie możemy anulować wysyłki.
POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA: Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia na mój e-mail, co mogę zrobić?
Potwierdzenie zamówienia wysyłane jest automatycznie, zaraz po pomyślnym złożeniu zamówienia, na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Potwierdzenie zamówienia często trafia do innej skrzynki e-mail, np. na adres e-mail. w sekcji „Spam” lub w sekcji „Oferty”. Sprawdź wszystkie skrzynki pocztowe lub wpisz „Potwierdzenie zamówienia” w polu wyszukiwania.
Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia na swoją skrzynkę pocztową, możliwe jest również, że podczas składania zamówienia podałeś błędny adres e-mail.
Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, zalecamy kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 153 03 04 lub e-mailem na adres info@futunatura.pl.
OSOBY PRAWNE: Czy mogę zamówić produkty na firmę?
Możesz również złożyć zamówienie na firmę Dokonaj zakupu online, wybierając opcję „Firma” w koszyku przed wprowadzeniem informacji przy kasie, a następnie wpisując wszystkie informacje.
Potwierdzenie zamówienia, które zostanie wysłane na Twój adres e-mail, nie będzie zawierało numeru NIP i danych firmy, ale zostaną one zapisane w celu wystawienia faktury. Do paczki dołączymy fakturę ba firmę w formie fizycznej. Jeśli potrzebujesz PDF lub e-fakturę, powiadom nas, dzwoniąc pod numer +48 22 153 03 04 lub wysyłając e-mail na adres info@futunatura.pl.
WPROWADZENIE KODU RABATOWEGO: Jak wprowadzić kod rabatowy podczas składania zamówienia?
Kod rabatu lub korzyści możesz wpisać w koszyku, w kroku 1, w polu po lewej stronie i kliknąć przycisk „potwierdź”. Możesz również dodać kod, który jest widoczny w kolorowym polu w opisie produktu, aktywując go haczykiem po prawej stronie.
Zamawiając telefonicznie lub mailowo podaj kod konsultantowi pisemnie lub ustnie.
TELEFONICZNY KOD ZAMÓWIENIA: Czy mogę użyć kodu rabatowego, jeśli zamawiam przez telefon?
Korzyści z zamówienia przez telefon są takie same jak w przypadku zamówienia online. Podaj ustnie konsultantowi kod, a zostanie on wzięty pod uwagę przy składaniu zamówienia.
WAŻNOŚĆ KODU: Czy kod rabatowy dotyczy również obniżonych cen i rabatów ilościowych?
Kod dotyczy również obniżonych cen i rabatów ilościowych. Możesz jednak użyć tylko jednego kodu na raz. Ważność kodu i warunki korzystania są zawsze opisane w miejscu, w którym otrzymałeś kod (na ulotce, w poczcie, na FB lub na naszej stronie internetowej).
KILKA KODÓW ZNIŻKOWYCH: Czy mogę użyć dwóch lub więcej kodów jednocześnie?
Możesz używać i realizować tylko jeden kod na raz, bez względu na to, czy jest to kod rabatowy, kod podarunkowy czy kod bezpłatnej wysyłki. Wprowadzenie więcej niż jednego kodu nie jest możliwe.
NIEAKTYWNY KOD: Co mam zrobić, jeśli podczas potwierdzania kodu pojawia się informacja, że kod nie jest już aktywny?
Jeśli podczas składania zamówienia jest napisane, że kod nie jest już aktywny, sprawdź warunki korzystania z kodu. Warunki są zawsze podane w miejscu, w którym otrzymałeś kod (na ulotce, w e-poczcie, na FB lub na naszej stronie internetowej). Sprawdź, czy wszystkie warunki odpowiadają zasadą, w których kod jest aktywny:
- Czy kod dotyczy wszystkich produktów, czy tylko określonej kategorii?
- Czy kod jest powiązany z określoną kwotą zakupu?
- Czy kod jest nadal aktywny lub czy data promocji już minęła?
Jeśli Twój zakup spełnia warunki opisane powyżej, a kod nadal nie działa, sprawdź:
- Czy poprawnie wpisałeś kod w polu rabatowym w pierwszym kroku i kliknąłeś "potwierdź"? (Kody nigdy nie zawierają spacji).
Czasami zdarza się, że kod znika z powodu zmiany zamówienia i trzeba go wpisać ponownie. Dlatego przed złożeniem zamówienia zawsze sprawdź, czy kod jest brany pod uwagę.
Jeśli nadal nie możesz wprowadzić i potwierdzić kodu, możesz również zadzwonić do nas, aby złożyć zamówienie pod numerem +48 22 153 03 04 lub powierzyć nam zamówienie i kod na adres info@futunatura.pl.
UZYSKIWANIE ZNIŻKI: Gdzie mogę uzyskać kody rabatowe?
Możesz zobaczyć kody rabatowe lub korzyści, które są połączone z kampanią na naszej stronie internetowej, na pierwszej stronie.
Poinformujemy Cię również o promocjach i korzyściach związanych z kodem na Twój e-mail, jeśli jesteś zapisany do naszego e-newslettera. Możesz subskrybować nasze e-wiadomości za pomocą swojego adresu e-mail na naszej stronie internetowej, na pierwszej stronie.
Niektóre promocje i korzyści powiązane z kodem są również publikowane na stronie na Facebooku.
OBNIŻONE CENY: Czy obniżone ceny są tylko dla zarejestrowanych użytkowników?
Obniżone ceny dotyczą każdego zakupu, niezależnie od tego, czy jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, czy nie. To samo dotyczy rabatów ilościowych i korzystania z kodów.
RABAT ILOŚCIOWY: Czy przy zakupie większej ilości sztuk dostanę rabat ilościowy?
Przy zakupie większej ilości na niektóre produkty dostępny jest również rabat ilościowy. Rabaty ilościowe widoczne są w opisie każdego produktu, gdzie można również wybrać pakiet kilku produktów. Rabat ilościowy naliczy się automatycznie nawet jeśli dodasz do koszyka kilka sztuk danego produktu i nie wybierzesz pakietu.
KREDYT: Jak mogę uzyskać i wykorzystać kredyt?
Z kredytu mogą korzystać wyłącznie zarejestrowani użytkownicy. W tym celu ważne jest, aby przed każdym zakupem logować się przy użyciu nazwy użytkownika i hasła, które wybrałeś podczas rejestracji.
Przy zakupie każdego produktu zarejestrowani użytkownicy otrzymują kredyt, który można wykorzystać na kolejny zakup. Kredyt jest widoczny dla każdego produktu i jest obliczany na podstawie ceny sprzedaży za 1 sztukę produktu. Ostateczna kwota kredytu obliczana jest przy kasie i wynosi 3% ceny produktu bez podatku VAT.
Kredyt jest obliczany automatycznie podczas rejestracji użytkownika i jest widoczny w koszyku lub przy kasie.
ULOTKA Z KODEM: W paczce otrzymałem ulotkę lub kupon uprawniający do zniżki w wysokości 5 EUR. Jak mogę to wykupić?
Kupon o wartości 5 EUR można wykorzystać na zakupy powyżej 40 EUR i jest on powiązany z określonym kodem zapisanym na ulotce. Na ulotce znajduje się również data, do której kod jest aktywny. Jednorazowo można wykorzystać tylko jeden kupon. kod rabatowy.
DODAWANIE KODU: Jak mogę dodać kod rabatowy do już złożonego zamówienia?
Możesz dodać kod do zamówienia, wpisując go do nas w wiadomości przesłanej w odpowiedzi na potwierdzenie zamówienia, które otrzymałeś od info@futunatura.pl. Możesz również dodać kod, dzwoniąc pod numer +48 22 153 03 04 lub wysyłając e-mail na adres info@futunatura.pl. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o dodaniu kodu, gdyż tylko w ten sposób możemy zmienić istniejące zamówienie. Jeśli paczka została już wysłana (po godzinie 9:00) lub opłacona, zmiana nie jest już możliwa i nie można już dodać kodu kuponu.
PREZENT PRZY ZAKUPIE POWYŻEJ 50 EUR: Jak wybrać prezent przy zakupie powyżej 50 EUR?
Przy zakupie powyżej 50 € prezent zostanie automatycznie dodany do zamówienia. Możesz również sam wybrać prezent spośród trzech oferowanych produktów przy kasie.
BEZPŁATNA WYSYŁKA POWYŻEJ 199 zł: Czy wysyłka jest bezpłatna w przypadku zakupów powyżej 199zł bez zniżki lub ze zniżką?
W przypadku zakupów powyżej 199 zł bezpłatna wysyłka zostanie automatycznie dodana do koszyka. Kwota progowa 199 zł jest powiązana z ceną produktów bez obliczonego rabatu (jeśli kwota jest mniejsza niż 35 € po obliczonym rabacie, bezpłatna wysyłka będzie nadal brana pod uwagę).
REKLAMACJE: W jakim przypadku mogę reklamować produkt?
Możesz reklamować produkt, jeśli jest uszkodzony, zepsuty lub nie nadaje się do użytku jeśli jego właściwości nie odpowiadają lub odbiegają od właściwości opisu tego produktu w Internecie.
PROCES REKLAMACJI: Jak reklamować produkt?
Poinformuj nas o nieadekwatności produktu telefonicznie +48 22 153 03 04 lub drogą mejlową info@futunatura.pl. W celu pomyślnego rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest przesłanie zdjęcia, na którym widać rodzaj nieprawidłowości lub błąd produktu idzie. Uzgodnisz z naszymi konsultantami ewentualny zwrot produktu w celu sprawdzenia błędu, dlatego prosimy o nie wyrzucanie produktów do czasu rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku reklamowanego produktu masz prawo do bezpłatnej wymiany produktu, kredytu lub zwrotu całej ceny zakupu produktu.
Więcej możesz przeczytać w naszych warunkach handlowych: https://www.futunatura.pl/warunki-ogolne
NIEPRAWIDŁOWA ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA: Co zrobić, jeśli otrzymałem inny produkt niż zamawiałem?
Jeśli otrzymałeś produkt, poinformuj nas o tym dzwoniąc pod numer +48 22 153 03 04 lub e-mail info@futunatura.pl. Z konsultantem wspólnie ustalicie bezpłatna wymianę produktu, co oznacza, że nie poniesiesz nieżądnego dościęcia koszto rozłową problemu.
Proszę nie wyrzucać pudełka ani opakowania nadawanej przesyłki, gdyż jest to najłatwiejszy sposób na przekazanie niewłaściwych produktów kurierowi, który je odbierze. Właściwa zawartość, czyli produkty zostaną wysyłane natychmiast po otrzymaniu komunikatu o nieprawidłowości.
NIEKOMPLETNA ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI: Co zrobić, jeśli nie otrzymałem wszystkiego, co zamówiłem?
Jeśli nie otrzymałeś wszystkiego, co zamówiłeś, poinformuj nas o tym telefonicznie +48 22 153 03 04 lub e-mailem info@futunatura.pl. Z naszymi konsultantami uzgodnisz bezpłatną dostawę brakujących produktów, co oznacza, że nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów rozwiązania problemu.
Brakujące produkty są wysyłane natychmiast po otrzymaniu komunikatu o błędzie.
ZWROT PRODUKTU: Jak mogę zwrócić produkt w celu uzyskania zwrotu pieniędzy?
Możesz zwrócić produkt i otrzymać zwrot pieniędzy, jeśli produkt jest nieuszkodzony i nadal zamknięty. Od umowy możesz odstąpić najpóźniej w ciągu 14 dni od wystawienia faktury za zamówienie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o zwrocie, dzwoniąc pod numer +48 22 153 03 04 lub wysyłając wiadomosć e-mail na adres info@futunatura.pl.
Produkty należy przesłać na adres naszej firmy: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Słowenia. Konieczne jest dołączenie do przesyłki faktury lub listu z informacją zwrotną. Zalecamy wysłanie zwracanego produktu listem poleconym, ponieważ jest to jedyny sposób na śledzenie przesyłki. Koszty wysyłki zawsze ponosi nadawca, chyba że wcześniej uzgodniono inaczej. Nie akceptujemy płatności za odbiór.
W przypadku produktu, który jest zamknięty i nieuszkodzony, możemy zwrócić zapłaconą za niego cenę zakupu na twoje konto bankowe lub za pośrednictwem innego systemu płatności (PayPal, PayUnity) niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego produktu. Jeśli chcesz, możesz również użyć tej kwoty jako kredytu na kolejne zakupy.
Możesz zwrócić nieuszkodzony i nieotwarty produkt bez podania przyczyny zwrotu. W każdym przypadku będziemy bardzo wdzięczni za informację dlaczego chcesz zwrócić produkt lub dlaczego produkt jest nieodpowiedni dla Ciebie.
WYMIANA PRODUKTU: Jak mogę wymienić produkt na inny?
Możesz wymienić produkt, jeśli produkt jest nieuszkodzony i nadal zamknięty, a w przeciwnym razie najpózniej w ciagu 14 dni od wystawienia rachynku za zamówienie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o zmianie, dzwoniąc pod numer +48 22 153 03 04 lub wysyłając e-mail na adres info@futunatura.pl.
Produkt do wymiany należy odesłać na adres naszej firmy: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj. Do przesyłki należy dołączyć fakturę lub pismo z danymi do wymiany. Zalecamy wysłanie produktu do wymiany listem poleconym, ponieważ tylko w ten sposób można mieć pewność śledzenia przesyłki. Koszty wysyłki zawsze ponosi nadawca, chyba że wcześniej uzgodniono inaczej. Nie akceptujemy płatności za odbiór.
Towar zamknięty i nieuszkodzony możemy wymienić na inny towar od razu po otrzymaniu przesyłki. Przed wysyłką prosimy uzgodnić z naszym konsultantem ewentualną dopłatę oraz sposób uiszczenia dopłaty w przypadku wymiany towaru na droższy.
CZAS ZWROTU: Jak szybko mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy na moje konto?
W przypadku zatwierdzonego zwrotu możesz spodziewać się przelewu w ciągu 14 dni roboczych od potwierdzenia zwrotu.
SKARGA: Gdzie mogę złożyć skargę, jeśli podczas procesu zakupu byłem z czegoś niezadowolony?
W przypadku reklamacji lub opinie, skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie https://www.futunatura.pl/skargi-i-podziekowania lub wyślij nam wiadomość na adres info@futunatura.pl.
Twoja opinia wiele dla nas znaczy, dlatego z przyjemnością przyjmiemy każdą pochwałę, która nas zachęci, a także reklamację, którą dokładnie rozważymy. Czekamy również na Państwa sugestie, porady i uwagi dotyczące naszych produktów i usług.
USZKODZONA PRZESYŁKA: Co powinienem zrobić, jeśli otrzymam uszkodzoną paczkę?
Jeśli po otrzymaniu przesyłki zauważyli Państwo, że przesyłka jest fizycznie uszkodzona, brakuje jej zawartości lub nosi ślady otwierania, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas pod numerem telefonu +48 22 153 03 04 lub e-mailem info@futunatura.pl.
Nie wyrzucaj opakowania i zawartości otrzymanej uszkodzonej przesyłki, tylko czekaj na instrukcje naszego konsultanta.
Możesz również odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki doręczycielowi przy odbiorze.
Wspólnie z firmą kurierską zadbamy o to, aby odszkodowanie zostało rozstrzygnięte w możliwie najkrótszym czasie. W przypadku uszkodzonego opakowania masz prawo do bezpłatnej wymiany produktu, kredytu lub pełnego zwrotu ceny zakupu opakowania.
METODY PŁATNOŚCI: Jakie są możliwe metody płatności?
W naszym sklepie internetowym możliwe są następujące formy płatności:
- PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE – Za zamówione produkty płacisz gotówką przy odbiorze paczki bezpośrednio u dostawcy lub płacisz za nie przy odbiorze lub w punkcie odbioru.
- PŁATNOŚĆ KARTĄ KREDYTOWĄ – Za zamówione produkty płacisz kartą płatniczą Visa lub Mastercard, wprowadzając odpowiednie dane do płatności na naszej stronie internetowej.
- PŁATNOŚĆ SYSTEMEM PAYPAL – Za zamówione produkty płacisz systemem PayPal poprzez wprowadzenie odpowiednich danych na stronie PayPal, która otworzy się automatycznie podczas składania zamówienia.
WYBÓR METODY PŁATNOŚCI: Gdzie mogę wybrać metodę płatności podczas składania zamówienia?
Robiąc zakupy online wybierasz metodę płatności przy kasie - w kroku 2 na dole.
ZMIANA METODY PŁATNOŚCI: Jak mogę zmienić metodę płatności?
Najłatwiejszym sposobem zmiany metody płatności jest anulowanie istniejącego zamówienia (jeśli nie zostało jeszcze wysłane lub opłacone) i ponowne złożenie nowego zamówienia. Możesz również zmienić metodę płatności, powiadamiając nas o zmianie, dzwoniąc pod numer +48 22 153 03 04 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres info@futunatura.pl. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zmianie metody płatności, ponieważ tylko w ten sposób będziemy mogli zmienić dotychczasowe zamówienie. Jeśli wybrałeś płatność za pobraniem, a przesyłka została już wysłana (po godzinie 9:00), zmiana nie jest już możliwa i zwykle nie możemy już anulować przesyłki.
OGRANICZONE METODY PŁATNOŚCI: Dlaczego strona nie oferuje metody płatności PayPal lub kartą?
Masz w koszyku produkt, który ma ograniczoną płatność przez PayPal lub kartą kredytową, więc niestety ta płatność nie jest możliwa. Płatności kartą kredytową i PayPal są wyłączone dla wszystkich produktów konopnych, melatoniny, płynu Lugola i DMSO. Ta metoda płatności jest włączona dla wszystkich innych produktów.
W Twoim przypadku możesz wybrać tylko płatność za pobraniem.
POTWIERDZENIE PŁATNOŚCI: Dlaczego nie otrzymałem pre-rachunku na mój e-mail lub dane do przelewu?
Potwierdzenie zamówienia wraz z danymi do przelewu wysyłane jest automatycznie, niezwłocznie po pomyślnym złożeniu zamówienia, na podany przez Ciebie podczas składania zamówienia adres e-mail. Potwierdzenie zamówienia często trafia do innej skrzynki e-mail, np. do Spamu lub Ofert (Promotions). Sprawdź wszystkie skrzynki pocztowe lub wpisz „Potwierdzenie zamówienia” w polu wyszukiwania.
Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia na swoją skrzynkę pocztową, możliwe jest również, że podczas składania zamówienia podałeś błędny adres e-mail.
Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, zalecamy kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 153 03 04 lub e-mailem na adres info@futunatura.pl.
POTWIERDZENIE PŁATNOŚCI: Czy konieczne jest przesyłanie potwierdzenia płatnosci e-mailem?
Nasz system jest zautomatyzowany, więc nie jest konieczne przesyłanie paragonów i dowodów wpłaty na nasz adres e-mail. Codziennie regularnie monitorujemy przelewy na nasze konto TRR.
Jeśli chcesz, aby Twoje zamówienie zostało wysłane tego samego dnia i nie masz pewności, czy przelew będzie widoczny na naszym koncie, możesz ustalić z naszym konsultantem, aby wysłać paczkę do Ciebie po przesłaniu potwierdzenia na nasz e-mail info@futunatura.pl.
KARTY PŁATNICZE: Którymi kartami płatniczymi można płacić?
Zakupów można dokonywać kartami kredytowymi lub debetowymi VISA i MASTERCARD.
PŁATNOŚĆ KARTĄ PŁATNICZĄ: Jak działa płatność kartą kredytową?
Wybierz metodę płatności „Karta kredytowa” przy kasie. Otworzy się pole, w którym można wpisać odpowiednie informacje: Imię i nazwisko, numer karty (16-cyfrowy numer na awersie karty), datę ważności karty (miesiąc i rok) oraz kod CVV (ostatnie 3 cyfry na odwrocie karty). karta). Po kliknięciu „Złóż zamówienie” zostaniesz przekierowany na stronę, na której wpisujesz kod zabezpieczający, który otrzymałeś w wiadomości SMS od swojego banku.
Ze względu na system bezpieczeństwa ważne jest, abyś miał w swoim banku odpowiednio zorganizowaną usługę bezpiecznej płatności kartą płatniczą. Oznacza to, że po wpisaniu kodu weryfikacyjnego otrzymasz również SMS-em kod zabezpieczający. Jeśli nie otrzymasz kodu zabezpieczającego, skontaktuj się z dostawcą usług bankowych lub wydawcą karty.
Jeśli zamówienie zostało pomyślnie złożone, a płatność pomyślnie zrealizowana, na naszej stronie pojawi się powiadomienie „Dziękujemy za zamówienie!”.
PROBLEMY Z PŁATNOŚCIĄ KARTĄ: Co mogę zrobić, jeśli mam problemy z płatnością kartą?
Czasami system płatności PayUnity, który jest bezpiecznym interfejsem płatności kartą, może napotkać problemy.
Ze względu na system bezpieczeństwa ważne jest, abyś miał w swoim banku odpowiednio zorganizowaną usługę bezpiecznej płatności kartą płatniczą. Oznacza to, że po wpisaniu kodu weryfikacyjnego otrzymasz również SMS-em kod zabezpieczający. Jeśli nie otrzymasz kodu zabezpieczającego, skontaktuj się z dostawcą usług bankowych lub wydawcą karty.
Problemy mogą również wystąpić w przypadku wolnego połączenia z Internetem lub jeśli kod zabezpieczający zostanie wprowadzony nieprawidłowo lub wystarczająco szybko.
Jeśli po złożeniu zamówienia nie sfinalizuje zakupu, ale strona długo się ładuje, najprawdopodobniej zamówienie nie zostanie pomyślnie złożone. W takim przypadku radzimy przerwać proces i spróbować dokonać zakupu później, zrobić to z innego urządzenia lub wybrać inną metodę płatności.
Jeśli nie możesz rozwiązać problemu, możesz również zadzwonić do naszych konsultantów pod numer +48 22 153 03 04 lub napisać do nas na adres info@futunatura.pl.
PŁATNOŚĆ SYSTEMEM PAYPAL: Jak mogę zapłacić przez PayPal?
Wybierz „PayPal” jako metodę płatności przy kasie. Po kliknięciu „Złóż zamówienie” zostaniesz przekierowany na stronę PayPal, gdzie podasz nazwę użytkownika i hasło, które posiadasz do PayPal i potwierdź.
Jeśli zamówienie zostało pomyślnie złożone, a płatność pomyślnie zrealizowana, na naszej stronie pojawi się powiadomienie „Dziękujemy za zamówienie!”.
PŁATNOŚĆ NA PODSTAWIE PRO FORMY: Jak mogę zapłacić na podstawie rachunku wstępnego?
Przy kasie zaznacz formę płatności „Przez pro formę”. Po kliknięciu „Złóż zamówienie” otrzymasz potwierdzenie zamówienia na swój e-mail ze wszystkimi istotnymi informacjami dotyczącymi płatności na nasze konto bankowe. Możesz dokonać płatności za pośrednictwem banku internetowego lub formularza UPN.
PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE: W jaki sposób mogę zapłacić u dostawcy wybierając płatnośc przy odbiorze?
Przy odbiorze przesyłki pod wskazanym adresem należy zapłacić doręczycielowi (kurierowi) gotówką. Odbierając paczkę na poczcie lub w punkcie odbioru, możesz zapłacić gotówką lub kartą.
DODATKOWY KOSZT PO ODBIORZE: Dlaczego do mojego zamówienia doliczany jest koszt 2,5 zł jeśli wybiorę metodę płatności po odbiorze?
Płatność za pobraniem to usługa pocztowa, czy też usługa dostawy, która jest również widoczna w zamówieniu i wynosi 2,5 zł Jeśli wybierzesz inną metodę płatności, nie ma żadnych opłat.
PROWIZJA POCZTOWA: Czy za płatność za pobraniem należy uiścić dodatkową opłatę??
Prowizja lub usługa płatności za pobraniem jest pobierana z góry podczas składania zamówienia i wynosi 2,5 zł. Odbiór paczki nie wiąże się zatem z żadnymi dodatkowymi kosztami, a opłata za wykup wynosi tyle, ile podano w potwierdzeniu zamówienia.
WYSYŁKA PACZKI: Jak szybko wysyłacie zamówienie?
Przesyłki w dni powszednie od poniedziałku do czwartku nadawane są tego samego dnia, jeśli zamówienie zostało złożone do godziny 9:00, a forma płatności to "Za pobraniem", "PayPal" lub "Karta kredytowa".
Zamówienia złożone po godzinie 12:00 (pn – pt) oraz w weekendy i święta wysyłamy następnego dnia roboczego.
TERMIN DOSTAWY: Kiedy mogę spodziewać się przesyłki?
Dostawa spodziewana jest w ciągu 3 do 5 dni roboczych.
KOSZTY WYSYŁKI: Ile kosztuje wysyłka?
Koszt dostawy to 14,99 zł.
Dostawa jest bezpłatna dla zamówień powyżej 199 zł.
BEZPŁATNA DOSTAWA: W którym przypadku dostawa jest bezpłatna?
Dostawa jest bezpłatna dla zamówień powyżej 199 zł lub w przypadku oferty promocyjnej po wpisaniu kodu na darmową dostawę.
USŁUGI DOSTAWY: Z jaką firmą kurierską współpracujecie?
Możesz wybierać pomiędzy InPost, InPost - dostawa do punktu odbioru a GLS.
WYBÓR SPOSOBU DOSTAWY: Gdzie mogę wybrać sposób dostawy przy składaniu zamówienia?
Robiąc zakupy online, sposób dostawy wybierasz przy kasie - w kroku 2 poniżej.
ADRES DOSTAWY: Czy mogę zamówić dostawę do pracy lub pod inny adres?
Podczas składania zamówienia możesz podać inny adres dostawy niż adres płatnika. Wpisując poniższe informacje, zaznacz „Wyślij na inny adres”. Poniżej pojawi się nowe okno „Informacje o odbiorcy”, w którym należy wpisać adres dostawy.
DODATKOWY KOSZT PRZY ODBIORZE: Dlaczego po odbiorze oprócz dostawy muszę zapłacić dodatkowo 2,5 zł ?
Koszt 2,5 zł nie jest opłatą za dostawę, jest to dodatkowa usługa pocztowa lub kurierska za płatność za pobraniem. Jeśli wybierzesz inną metodę płatności, nie ma tej opłaty.
POWIADOMIENIE O DOSTAWIE: Czy zostanę powiadomiony z wyprzedzeniem o dostawie?
Usługa dostawy poinformuje Cię o przewidywanym czasie dostawy za pomocą wiadomości SMS lub e-mail, która będzie zawierać również numer śledzenia przesyłki i inne informacje niezbędne do odbioru przesyłki.
TERMIN DOSTAWY: Czy mogę umówić się na konkretny termin dostawy?
Nie jest możliwe ustalenie dokładnego terminu dostawy z naszej strony, ponieważ jest on zależny od firmy kurierskiej. W niektórych przypadkach możesz sam ustalić termin dostawy z firmą kurierską.
NIEOBECNOŚĆ PODCZAS DOSTAWY: Co stanie się z moją paczką, jeśli nie będzie mnie pod adresem dostawy w momencie przybycia listonosza lub kuriera?
W przypadku nieobecności odbiorcy pod podanym adresem, firma kurierska powinna podjąć ponowną próbę dostawy następnego dnia.
W przypadku przewidzianej nieobecności pod podanym adresem dostawy, po otrzymaniu wiadomości o szczegółach i czasie dostawy od firmy kurierskiej, warto skonsultować się z danym kurierem i ustalić z nim zmiany dotyczące dostawy.
LISTEK ZA ODBIÓR PACZKI: Nie otrzymałem potwierdzenia odbioru paczki na poczcie w mojej skrzynce pocztowej. Co mogę zrobić?
Możesz łatwo odebrać na podstawie numeru śledzenia otrzymanego SMS-em i osobistego dokumentu.
KRAJ WYSYŁKI: Z jakiego kraju wysyłacie zamówienia?
Wszystkie paczki są wysyłane ze Słowenii.
STATUS PACZKI: Gdzie mogę sprawdzić status mojej paczki?
Możesz sprawdzić status swojej paczki za pomocą numeru śledzenia za pośrednictwem systemów śledzenia usług dostawczych:
Zawsze możesz sprawdzić status swojej przesyłki u naszego konsultanta pod numerem +48 22 153 03 04 lub napisać do nas w tej sprawie na adres info@futunatura.pl.
ZMIANA ADRESU DOSTAWY: Jak mogę zmienić adres dostawy?
Możesz zmienić adres dostawy, pisząc do nas o zmianie adresu w wiadomości przesłanej w odpowiedzi na potwierdzenie zamówienia, które otrzymałeś od info@futunatura.pl. Możesz również zmienić informacje o dostawie, dzwoniąc pod numer +48 22 153 03 04 lub napisać do nas w tej sprawie na adres info@futunatura.pl. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zmianie adresu dostawy, gdyż tylko w ten sposób będziemy mogli zmienić dotychczasowe dane. Jeśli paczka została już wysłana (po godzinie 12:00), zmiana nie jest już możliwa i zwykle nie możemy anulować wysyłki. W przypadku paczki, która została już wysłana istnieje możliwość zmiany poprzez kontakt z firmą kurierską.
PROBLEMY Z DOSTAWĄ: Co mogę zrobić w przypadku problemów z firmą kurierską lub dostarczeniem przesyłki?
W przypadku problemów z dostawą lub odbiorem przesyłki prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 22 153 03 04 lub e-mailem info@futunatura.pl.
REJESTRACJA: Czy muszę się zarejestrować, aby dokonać zakupu?
Nie musisz się rejestrować, aby kupować. Możesz robić zakupy jako gość lub jako zarejestrowany użytkownik.
INSTRUKCJA REJESTRACJI: Jak mogę się zarejestrować?
Rejestracji można dokonać, klikając przycisk „Zaloguj się” znajdujący się w prawym górnym rogu sklepu internetowego. Otworzy się okno, w którym należy kliknąć „Zarejestruj się”. Następnie otworzy się strona do wprowadzenia wszystkich danych niezbędnych do rejestracji.
Rejestracji można dokonać razem ze złożeniem zamówienia. W kasie, pod wpisem danych osobowych, możesz zaznaczyć „Utwórz nowe konto użytkownika”.
W trakcie rejestracji ustalisz również hasło, za pomocą którego następnym razem będziesz mógł zalogować się do sklepu. Twoja nazwa użytkownika to zawsze adres e-mail, za pomocą którego się zarejestrowałeś.
ZAPISZ SIĘ DO E-NEWSLETTERA: Czy zapisując się na e-newsletter, jednocześnie zostałem zarejestrowanym użytkownikiem?
Zapisując się do e-newslettera, nie zostałeś zarejestrowanym użytkownikiem. Aby się zarejestrować, musisz zarejestrować się oddzielnie.
Możesz zasubskrybować nasze e-newsletter wprowadzając swój adres e-mail na naszej stronie internetowej, na pierwszej stronie.
KORZYŚCI: Kakšne ugodnosti imam kot registriran uporabnik?
Rejestrując się, możesz skorzystać z kredytu. W tym celu ważne jest, aby przed każdym zakupem logować się przy użyciu nazwy użytkownika i hasła, które wybrałeś podczas rejestracji.
Przy zakupie każdego produktu zarejestrowani użytkownicy otrzymują kredyt, który można wykorzystać na kolejny zakup. Kredyt jest widoczny dla każdego produktu i jest obliczany na podstawie ceny sprzedaży za 1 sztukę produktu. Ostateczna kwota kredytu obliczana jest przy kasie i wynosi 3% ceny produktu bez podatku VAT.
Kredyt jest obliczany automatycznie podczas rejestracji użytkownika i jest widoczny w koszyku lub przy kasie.
ZMIANA HASŁA: Jak mogę zmienić hasło do mojego konta użytkownika?
Jeśli pomyślnie zalogowałeś się na swoje konto użytkownika i chcesz tylko zmienić hasło, kliknij „Profil” w prawym górnym rogu (w miejscu, w którym się logowałeś). Otworzy się okno, w którym należy kliknąć „Zmiana hasła”. Otworzy się strona, na której możesz wprowadzić nowe hasło i potwierdzić, klikając „Zapisz”.
Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij „Logowanie” w prawym górnym rogu sklepu internetowego. Otworzy się okno, w którym należy kliknąć „Nie pamiętasz hasła?”. Otworzy się strona, na której wpiszesz adres e-mail użyty podczas rejestracji. Kliknij „Wyslij”, a my wyślemy Ci nowe hasło na podany adres e-mail.
Jeśli masz problemy z rejestracją, loginem lub hasłem, możesz również zadzwonić pod numer +48 22 153 03 04 lub napisać do nas na adres info@futunatura.pl.
ZMIANA DANYCH: Jak mogę zmienić dane w koncie użytkownika?
Po pomyślnym zalogowaniu przy użyciu nazwy użytkownika i hasła otworzy się strona „Moje konto”, na której możesz zmienić informacje, klikając „Dane użytkownika” lub „Domyślny adres rozliczeniowy i adres dostawy”.
Po udanej rejestracji możesz również uzyskać dostęp do swojego konta, klikając „Profil” w prawym górnym rogu (w miejscu, w którym się zalogowałeś) i aby zmienić swoje dane, kliknij „Moje dane”.
SUMA KREDYTU: Gdzie mogę sprawdzić ile mam kredytu?
Po pomyślnym zalogowaniu się przy użyciu nazwy użytkownika i hasła otworzy się strona „Moje konto”, na której możesz sprawdzić saldo, klikając „Kredyt”.
Możesz sprawdzić status kredytu, klikając „Profil” w prawym górnym rogu (w miejscu, w którym się zalogowałeś), gdzie saldo jest widoczne obok pierwszej pozycji „Kredyt”.
HISTORIA ZAKUPÓW: Gdzie mogę sprawdzić historię zakupów?
Po pomyślnym zalogowaniu się przy użyciu nazwy użytkownika i hasła, otworzy się strona „Moje konto”, na której możesz sprawdzić wcześniejsze zakupy, klikając „Historia zamówień”.
PROBLEMY Z SALDEM KREDYTOWYM: Co mogę zrobić, jeśli mimo rejestracji nie został mi zaksięgowany kredyt?
Kredyt jest dodawany do konta użytkownika po złożeniu zmówienia. W przypadku zauważenia problemów z zaksięgowaniem kredytu prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym telefonicznie +48 22 153 03 04 lub e-mailem info@futunatura.pl.